What to do?

Ach du Scheiße, also ist heute schon wieder DONNERSTAG??? Tiden gar hur fort som helst. Imorgon härliga fredag och efter fyra är det helg vilket innebär mys och en massa party! Jag ser fram emot det mycket. Kanske lite för mycket, jag är helt exalterad...

Ungarna var ovanligt trotsiga imorse. Jag orkade knappt med dom. Dom skulle aboslut inte ga till dagis och dom ville absolut inte ta pa sig sina ytterkläder. "Skorna är för sma!" "Jag vill inte ha den jackan!" "Jag maste bara laga min leksaksbil!". 
Efter att ha sovit mindre än tre timmar inatt är jag helt slut, jag missade nästan var jag skulle hoppa av taget imorse eftersom jag satt och sov hela vägen. Ibland blir det lite för mycket mys och lite för lite sömn. Men sa är det när man är kär!

Jag är sugen pa "Hitta Nemo" nu. Hmm. Kanske ska be mamma ta med den nästa vecka när dom kommer? Japp. Medans jag väntar far jag leta upp en annan film att se. Sjätte sinnet kanske. Eller sa lyssnar jag pa underbar techno och vilar ett tag. Sa blir det nog! In case nagon annan gillar techno här (vilket inte allt för ofta brukar inträffa), sa finns en länk här till den underbaraste musiken i världen. -> "http://www.techno4ever.net/t4e/stream/dsl_media.htm"

Over & out



Kommentarer
Postat av: Sissi

Jag har en fråga, den klockan är gratis va?=)

2007-08-30 @ 16:15:42
Postat av: Hanna

Sissi: Ja... Det är den.

2007-08-31 @ 08:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback