Ohne Dich ist alles doof

Mm. Vad ska man göra? Älskling ska ut med sin kompis. Jag far inte vara kvar. Hmm.

Bästa lösningen: Festa.
Jag aker till Stade, träffar Rebecka och har kul pa en nattklubb. Sa blir det. Sa till familjen att jag eventuellt kom dit och sov en natt, men da blir jag bara ensam med mina tankar. Bättre att festa.

Dagarna gar sa fort, jag hinner knappt med.
Om tva veckor kommer mamma och pappa och hälsar pa, förhoppningsvis tar dom mina systersöner med. Dom maste följa med för jag saknar dom galet mycket. Det kan bli kul att se hur dom fungerar ihop med de barnen jag nu passar... Hur dom kommunicerar? Dock brukar barn klara bra av att leka utan att prata allt för mycket.

Annars har jag inte mycket mer att skriva mer än att jag ska ha sa jävla kul ikväll. Länge sedan jag var ute och roade mig pa egen hand utan älskling, det var jag rätt van vid innan jag akte hit eftersom jag för det mesta var flera hundra mil ifran honom. Men nu är det andra bullar, men dom bullarna är rätt goda faktiskt. Jag trivs i hans närvaro.




Hit ska jag ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback