I brist pa vettig underhallning...

...sa sitter jag här nu igen. För tionde gangen sedan igarkväll. Jag tal inte de dubbade filmerna som gar pa tv och jag tal inte mormodern som sitter där nere och dricker kaffe. Skona mig!

Gardagen. No words can describe den trötthet jag kände när jag gick och la mig klockan nio pa kvällen. Barnkalas med enbart pojkar vill jag aldrig, I repeat, ALDRIG vara med om igen. Städerskan var där pa morgonen men det var inte nödvändigt eftersom det pa kvällen sag värre ut än innan hon började städa.

Idag ska jag till älskling och jag räknar ner timmarna tills jag ska ta S-bahn. Förhoppningsvis hinner jag med 15.50 om mamman snabbar sig hem. Annars blir det tjugo minuter senare.
Förresten igar lagade jag köttbullar, och dom blev väldigt uppskattade! Och gott var det för mig med, jag har saknat kött om jag ska vara ärlig. Dock vill jag fortfarande bli vegetarian.

Nu: vila.




Kommentarer
Postat av: rosflickan

Ah herrejissus, barnkalas... stackars dig! Men du var väl inte helt ensam?? Det är ju omänskligt, i sa fall...
Jag saknade ocksa kött när jag blev vegetarian pa riktigt -jag brukade fantisera om en saftig hamburgare fran McDonalds :P
Nu äcklas jag dock av själva tanken. Det var jobbigt i typ en manad, sedan gick det över. Sa kom det till jul igen, och sen försvann det permanent. Nu har jag varit vegetarian i 4 ar och det funkar hur bra som helst =)
Kram kram

2007-08-29 @ 11:21:24
URL: http://tusenrosor.blogg.se
Postat av: rosflickan

PS: Jag hatar ocksa att de dubbar allt. Sverige är SAAAAA mycket bättre pa det viset; att engelska program faktiskt är pa engelska...

2007-08-29 @ 11:22:05
URL: http://tusenrosor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback