Helg snart

Ja, helgen är snart här, närmre bestämt imorgon klockan 16.00 när jag tar s-bahn hem till älskling. Längtar, längtar, längtar! Träffade honom igar men saknar honom redan. Bortskämd? Innan sags vi var tredje helg...

Efter mitt senaste inlägg gick det lite bättre. Barnen betedde sig rätt normalt förutom lite syskonbrak här och där. Jag har bestämt mig för att ge det en chans och fortsätta ett tag till. Under tiden kanske jag hittar nagon annanstans att bo, som hemma hos älskling? Mal sehen.

Jag vill inte bo kvar här eftersom jag tycker det är svart att sluta jobba när jag slutar. Alltsa, jag kan inte bara avbryta leken med barnen och ga upp pa mitt rum. Om ni förstar. Jag kan inte säga att jag trivs, men jag gör hellre detta än flyttar tillbaka till Sverige (de enda valet jag har om jag slutar).

Ater igen, HELG IMORGON!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback