Fredag

Äntligen, äntligen, äntligen fredag. Som jag har längtat!

Det är perfekt väder. Gratt, mulet och lagom varmt. Det gillar jag! När det är sol och kokvarmt trivs jag inte alls. Vid 16.00 tar jag s-bahn till älskling och da ska vi till Hamburger dom. Ett stort nöjesfält här i Hamburg. Imorgon beger vi hos till Stade och vad vi ska göra där är ännu obestämt.

Fast innan det är helg ska jag hämta barnen pa dagis och vi far se hur det gar. Sen laga mat (nagon som har förslag pa en maträtt som är lätt att laga? Jag maste kunna förbereda det mesta innan jag hämtar dom pa dagis). Efter mat sa är det dags för lek och för den lilla är det sovdags... Sen är det lek fram tills jag ska ga.

Nu ska jag prata med mammsen och pappsen. Det är otroligt vad man kan sakna dom...



Kommentarer
Postat av: iz - izzabelle.blogg.se

haha, jag hade glömt att det var fredag idag. så går det när man har sommarlov (Y)

2007-08-10 @ 10:02:44
URL: http://izzabelle.blogg.se
Postat av: linda

Ris & korvstroganoff gillar nog de flesta ungar, eller spaghetti & köttfärssås =)
Snygg kille du har btw ;)
kram

2007-08-10 @ 10:02:46
URL: http://lindaaupair.blogg.se
Postat av: j ennie

filmen handlar om molly(Brittany Murphy) som har blivit dumpad av sin pojkvän och han som betalade hennes hyror, el och allt. han var en bedrgare. så hon är dessutom pank. så försöker hennes vennina hjälpa henne, men det går inte så bra... så dom förlorar kontakten med varandra. men så hjälper en kill kompis henne. så hon får jobb att hjälpa till i en familj. men tjejen är väldigt petig och dom bråkar mkt. sen så dör hennes pappa och så blir hon avskedad.
ungefär i stora drag ;)
sen så får du se slutet själv ;p

2007-08-10 @ 13:33:15
URL: http://jenniekristensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback