Fredag fredag freeeedaaaag!

Det är fredag idag! ♥


Helgen innebär:

♥ Idag;
Jobba nagra timmar länge än förväntat idag. Suck.

Aka till Schenefeld och älskling, där hyra film och laga mat. Det finns tva maybe/kanske, kanske gar vi pa en altstadtfest eller sa kanske vi aker till Stade och gar pa bio där. Mal gucken.

♥ Lördag; Vi aker till Stade (till älsk. föräldrar) vid middagstid och pa kvällen beger vi oss till Munki där det är partaj/förfest/whatever, därefter till en nattklubb i närheten.

♥ Söndag; Sova. Vila. Mysa. Pa kvällen aka tillbaka till Schenefeld och morgonen efter ater igen jobb. Jag tycker verkligen inte om att jobba.

Later som en helt okej helg tycker jag. Jag far bade mysa, pussas, se film, festa och dansa. Vad mer kan begäras? Men först ska jag genomlida denna helvetesdag.
Sa jag förresten att barnen har mandelentzündung (halsfluss)? Smittar dom mig tänker jag inte jobba. No way.


Som avslutning lämnar jag er med denna fina video (en favoritlat):

DJ Dean - If I Could Be You (DJ Carfil Remix)


Det är svart att inte dansa när man hör den, och den gör att jag längtar ännu mer till morgondagen och party! Nu till en fraga; Gillar du techno/trance? Om du gör, vad för sort? Nagra favoritlatar? Om du inte gillar det, vad gillar du da för musik och varför?

C i a o !



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Fan vad trevligt med halsfluss då!
Du borde få en sån ansiktsmask dom har på sjukhus när du jobbar med barnen för att inte bli smittad! För dom är väl inte på dagis om dom är sjuka?

2007-08-31 @ 09:59:47
URL: http://mathildachristiansson.blogg.se
Postat av: Mathilda

FAN VAD BRA LÅT!!! =) <3

2007-08-31 @ 10:01:07
URL: http://mathildachristiansson.blogg.se
Postat av: linda

Jag ar pa hostelet nu, mar sadar. Nar jag gick holl det pa att bli brak, men jag undvek allt sadant... vetefan vad jag ska gora nu. har inte sa stor lust att ga ut direkt.. sova, tror jag. ha sa kul med din alskling i helgen! kram

2007-08-31 @ 17:04:56
URL: http://lindaaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback