Tankar i huvudets bakre del.

"Typiska symtom hos en person som lider av obehandlad schizofreni är gravt desorganiserat tänkande, vanföreställningar och hallucinationer." Aha. Behöver ni fler bevis?

I brist på vettig underhållning läste jag igenom mina gamla bloggar. Vid jultomtens skägg, är jag faktiskt så här pinsam!?! Nu har jag visserligen lovat att aldrig ta bort gamla inlägg, men jag var tvungen att avlägsna de grövsta texterna, för att trygga min fortsatta existens. Varför producerar jag bara skit? Jag är en skitmaskin. Andra skriver om aktuella händelser och sånt, medans jag drar tyck-synd-om-mig-visor. Skärpning! Jag behöver hjälp. Dr Phil? Oprah? Anyone?

I köket finns en dyr chokladkaka, som bara väntar på att få bli uppäten av mig. Den som uppfann godiscelibat borde skjutas hundra gånger om. Amen.
Timmarna går, men suget består. En morot kan verkligen INTE kompensera godis. Jag är så enfaldig.

Tisdagar är så givande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback