Extraordinary

Jag har nyss hittat en artikel som jag ska prata om på engelskan, och sedan diskutera med klassen. Jag har även letat upp information till mitt argumenterande tal som äger rum nästa vecka på svenskan. Dessutom ska jag sätta igång med att skriva en recenssion nu om min kära bok som jag för en gång skull läst. Jag är faktiskt värdig att kallas duktig nu, det är inte ofta jag är så seriös!

Idag försov jag mig och vaknade några minuter innan tåget gick. Jävla väckarklocka som inte ringer när den ska. Jag hade i alla fall tur i oturen eftersom min älskade mamma var hemma och skulle inte börja jobba fråns senare. Hon fick köra mig till Lund och därifrån fick jag åka med Jessica och hennes Bettan (Ja, bilen är döpt) och dom andra hetingarna till Malmö. Var på Studentmässan i någon timme sen hade jag fått den informationen jag ville ha och blev enormt uttråkad.
Vid ett-tiden träffade jag Mathilda på stationen och vi gick en sväng till Triangeln, där fikande vi och hade det mysigt. Jag kan inte sluta tänka på flöjten, haha. De kan du räkna med att jag kommer minnas ett bra tag, gumman!
Chrischi!

Jag saknar dig min älskade och det svider i hjärtat att vi inte kan ses på länge.
Även lycklig kärlek kan göra ont.

Your heart will always be my home. No matter where I go, no matter what may come, you'll be my shelter in the storm. Your hands are always open to catch me when I fall..

Du är utan tvekan den bästa i mitt liv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback