Utbildningsresa Turism dag 2

Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det finns inte någon energi kvar alls i min kropp! Även om jag är OTROLIGT tacksam för att jag får se hela detta landskap gratis, även om jag får LÖN för det, så har man en gräns för hur mycket information man kan ta in på viss tid. Igår tog vi iallafall nästa del av Blekinge.

Ronneby Brunn, Brunnsparken, Ekenäs, Karön, Blekingepärlor, Gärestad, Marinmuseum, Turistbyrån Karlskrona, Tyska kyrkan, Världsarvet, Blekingetrafiken, Torhamn, Kristianopel, Sött och Salt och Carlskrona Golfklubb.


Intressantare idag, eftersom jag är mer intresserad av Ronneby och Karlskrona. Tog två videor, den första på torget i Karlskrona där jag står på trappan till Tyska kyrkan och den andra på lilla båten från Karön.




 




Även några bilder togs, på Karön och Marinmuseet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback