Gestern

Först och främst måste jag säga GRATTIS till Kajsis som fyllde tjugo igår, nu ska hon ha hittat tre grå hårstrå minst. För efter man fyllt tjugo går det bara utför... Hihi. Som traditionen varit sedan fem år tillbaka, så var det partaj för Kaaaaajsis igår. Först var jag på släktkalas hon Dennis familj, därefter begav jag mig hem till Eslöv för att gå på sexparty hos Sanna. Det var mycket, mycket trevligt! Sedan åkte jag, Kajsis, Sofhie och Robin till Hässleholm för att gå ut där. Helgalen kväll, men så jävla underbar!

Idag är jag inte ett dugg bakis, kanske för att jag varit så pass orolig hela natten.
Som tur är har det löst sig.. annars vet jag inte vad jag skulle ha gjort.

Nu väntar köttfärslimpa, nog det godaste jag vet.
Iallafall om mamma har gjort den!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback