Tävling hos Engla

Den 28/3 2009 förlovade jag mig med världens finaste kille. Aldrig har jag blivit så älskad och så bra behandlad av någon, som jag blir av honom. Vi har tagit oss igenom många svåra saker och även förlorat något som varit väldigt dyrbart för oss, ändå finns vår kärlek kvar.

Tyvärr är vi båda studenter och har därför inte pengarna till att fira vår förlovning på något speciellt sätt. I sommar har vi dessutom knappt tid till att åka iväg, eftersom båda jobbar. Därför skulle det vara perfekt att åka iväg en helg då vi båda är lediga, för att få rå om varandra och fira att vi vill leva tillsammans resten av livet. Fira att vi hittat kärleken!

Ingen av hos har heller varit i Kungshamn, så det vore underbart att få se en ny plats och njuta av god mat på Restaurang Lagergrens.

Vill du också tävla? Gå in på Englas underbara blogg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback