Läggdags

Jag är väl inte sådär jätteaktiv i mitt bloggskrivande för tillfället men det är bara för att jag jobbar hela dagarna, och utöver det så träffar jag mitt hjärta hela tiden. Så kan det va! :)

Imorgon är jag ledig och då ska jag spendera dagen i stan för att titta runt lite, sedan till systembolaget för att köpa vin eller något annat gott att ha med på semestern.

På lördag bär det ju av till Öland! I fyra dagar ska vi ha det mysigt där, boende på ett vandrarhem precis vid djurparken. Detta var rätt spontant då vi bara planerat att åka till Köpenhamn över en dag från början, men sen tänkte vi satsa på något mer annorlunda. Jag är ju ledig fram till tisdag så det passar ju perfekt. Öland ligger ju bara två timmar härifrån trotsallt!

Nu ska jag hoppa ner i sängen och hoppas på att jag får sällskap innan jag somnar.

God Natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback