Konversation med Rebecka

Hanna säger:

hehe du siehst super hübsch aus!

Lilith säger:

danke!! gehst du nicht feiern zu midsommar?

Hanna säger:

nein, wir werden nur was zusammen kochen und dann vllt ein film gucken =)

Lilith säger:

ahso! du hast so ein super deutsch, damit bist du wahrscheinlich sogar besser als manche die hier geboren sind =)

(Becky skickade en bild på vad hon skulle ha på sig på kvällens festligheter, jag säger att hon är hur fin som helst i det. Sen frågor hon om jag inte ska fira midsommar. Svarar att jag bara ska ta laga någon god mat med Dennis och kanske se en film. Sedan skriver hon att jag pratar bra tyska, bättre är vissa folk som är födda i Tyskland)

Snacka om en självförtroendekick!




Kommentarer
Postat av: linda

Jag förstod nästan allt =D Stolthet!

2009-06-19 @ 17:57:52
URL: http://fairie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback