Hmm..

Kvällen är verkligen välkommen, kan jag säga. Denna veckas början har varit som ett svart hål. Ni vet, ibland blir man så låg att det är svårt att se allt man har att vara tacksam för. I mitt liv finns inte mycket att klaga på men denna vecka har jag verkligen varit en surkärring. Att inte Dennis slängt iväg mig till Skåne igen, det är en gåta. Jag ska rycka upp mig, det får bli en glad Hanna igen.

När jag var ute på väg till stan förut så såg jag en kvinna som var så solbränd att hon såg sjuk ut. Hennes hy såg ut som en disktrasa efter alla år i solen. Jag förstår inte hur man vågar grilla sig själv år efter år. Risken för cancer ökar med uttunnat ozonlager och Malignt Melanom verkar vara en stygg form att få. Jag tycker det är bra att det ska bli åldersgräns på solariesolande, kanske är jag en riktig moralkärring och urtrist. Men då får jag väl vara det.




Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: Tack för in kommentar. Jag hoppas att jag kommer kunna hjälpa dig. =) Man får ju inte glömma bort att det här inte är någon lätt grej och att det värsta man kan göra är att rasa i vikt. Så jag håller tummarna för dig och hoppas att du hittar din motivation. :D

2009-06-02 @ 19:06:57
URL: http://ericagrimberg.blogg.se/viktbloggen
Postat av: elin

SJÄLVKLART!!! ;) haha... det får du också göra när du hämtar din gulle... När är det dags för dig??

2009-06-02 @ 19:32:14
URL: http://ezolk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback