Dagen som varit.

Idag vaknade jag upp på rätt sida för en gångs skull, vilket har inneburit att undertiden som jag har tvättat mina kläder, så har jag städat hela lägenheten grundligt (man får passa på när energin finns).

Detta har mer eller mindre tagit halva dagen men snart blir det hårinpackning och lite extra tid för att vårda min kropp, vilket jag inte hunnit med den senaste tiden p g a att jag alltid har något som ska göras.

Nu borde charmtrollet ha spelat en hel del, kanske borde gå över och pussas lite nu innan det är dags att nanna? Vi hade det så otroligt mysigt igår med tacos, blåbärspaj och Sagan om ringen-trilogin. Underbart var det.

Och, jag glömde lägga 7 blommor under kudden, de kanske går lika bra att göra inatt, får se om jag hittar sju olika blommor, har ju en sorts blomma hemma redan så det fattas ju bara 6 . Om någon känner sig manad kan ni ju plocka några och komma förbi. Fast samtidigt spelar det ingen roll, jag vet ju redan vem jag vill leva med resten av livet :).

Ha en underbar lördagskväll och njut av timmarna som finns kvar! Snart börjar en ny arbetsvecka ;) höhö..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback