Ajamaou

Alltså. Terminen är slut för detta året, jag har inte mer pluggande att göra inför sommaren och jag är ledig ett par dagar innan jobbet börjar. Varför kan jag inte slappna av då? Varför är jag på helspänn konstant, känner mig orolig och stressad, precis som att jag missat något? Jag hatar den dumma magkänslan.

Igår var jag och Dennis nere i Kristianstad (haha, känns konstigt att säga "nere") på hans systers examen. Det var en riktigt trevlig kväll faktiskt, med små överraskningar och överraskande mat! Tyckte dom hade gjort ett jätte bra jobb och det blev verkligen lyckat för dom. Jag fick tid till att snacka med Dennis mamma också, vilket alltid är uppskattat!

Idag ska jag först och främst städa en del, efter det blir det den sista kårkvällen för terminen. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback